    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: służbowy laptop
    Date: Mon, 05 Feb 2007 14:38:15 +0100

    In pl.soc.prawo you wrote:

    >Jeszcze badamy taką możliwość, to z pewnością jest drogie...

    Może i drogie, ale decydując się na działalność gospodarczą czy
    założenie spółki należy chyba sporządzić chociaż podstawowy business
    plan? Bo takie przenoszenie odpowiedzialności na pracownika niezbyt mi
    się podoba.

    Pomijam tutaj oczywiście rażące zaniedbanie, ale jeżeli pracodawca
    wymaga, aby pracownik miał laptopa poza firmą i jeżeli wtedy - przy
    wykonywaniu obowiązków służbowych - ten laptop zostanie skradziony w
    wyniku np. napadu (na co będzie stosowny protokół policyjny) -
    pracownik nie powinien za to odpowiadać. Podejrzewam, że w sądzie by
    się łatwo wybronił.

    berberek