  • Data: 2009-11-09 12:47:06
    Temat: Re: śladowe ilości soi, mela i ...
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Kapsel" napisał:
    > Na czym polega Twoim zdaniem to oszustwo? Że jest napisane o śladowej
    > ilości orzechów, a faktycznie nie ma ich wcale, czy jak? :>

    ja tam bym się nawet ucieszył gdybym w paczce cukru za 0.5zł znalazł
    orzeszka:O)
    ale nie o to chodzi, to tylko dla mydlenia oczu ciemnej masie, widzisz ja
    nie jestem prafnikiem, na dodatek takim co zna na pamięć wszystkie akty
    "prafne" i na dodatek tym co bierze w łape za wstawianie kruczkuf do ustaw
    więc nie wiem o co chodzi, ale się domyślam że ktoś mnie kantuje, więc nie
    mam pojęcia co za świństwo w jakimś akapicie ustawy drobnym druczkiem jest
    zakwalifikowane pod formułkę: "soia, mleko i orzechy", gdybym wiedział to
    bym nie pytał,
    chodzi mi tylko o to czy ktoś wie, albo się domyśla o co naprawdę chodzi?:O)