  • Data: 2003-01-19 03:41:42
    Temat: Re: skrobanka jeszcze raz
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Homomorfizm[z] napisał:

    > byli na skrobankach

    > miejmy nadzieje, ze ostatni

    > duzo Ci nie brakuje

    Czytaj uwaznie TO NIE JEST KONKURS NA NAJBARDZIEJ BEZNADZIEJNE POCZUCIE
    HUMORU ewentualnie na jego brak.

    > nie pozdrawiam i kup sobie slownik a jak nie masz to kolega niech
    > pozyczy

    Jeszcze raz uwaznie: jestes z patologicznej rodziny, szew Cie gwalci czy
    poprostu zle spales? Wydaje mi sie ze wszystkie odpowiedzi som prafidlowe.
    Ale to nie powod zebys traktowal nieznajomych ludzi w ten sposob. To jest
    oburzajace. Draznia Cie moje bledy to kup mi slownik!!! I po sprawie.
    P O Z D R W I A M UPRZEJMIE I MILE