  • Data: 2007-12-30 17:06:21
    Temat: Re: skrecanie w lewo i zjazd z ronda - egzamin na pj
    Od: Sarpedon <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Mowa byla o jednokierunkowej, to nie to samo

    przyznaje racje

    > Jesli skret jest dozwolony z dwoch pasow, to jadac pasem lewym, po
    > skrecie takze nalezy zajac pas lewy. Dopiero pozniej nalezy zmienic pas
    > z lewego na prawy.

    w prawie o ruchu drogowym jest mowa o zajeciu pasa PRZED manewrem skretu
    ale nie ma wzmianki o zajeciu pasa PO manewrze skretu. w zwizku z tym
    zalecane jest bysmy skorzystali z innego zapisu - o ruchu prawostronnym
    i trzymaniu sie prawej krawedzi jezdni

    > Nie wierzysz? Masz prawo jazdy?

    nie wierze. prawo jazdy mam. przypomnij artykul