  • Data: 2021-10-08 16:45:48
    Temat: Re: skoki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 8 października 2021 o 15:20:20 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > Czemu "grubo"? Jest wiele dyscyplin, których TVP nie pokazuje. Widziałeś
    > kiedykolwiek relacje ze Snookera przykładowo? A tam Polacy też startują.
    > po prostu TVP spadną wpływy z reklam.

    Pięknie, idź z tym znakomitym pomysłem transmisji snookera do Kury, pewnie przyjmie.
    Czy tam wzrosną czy spadną wpływy z reklam to jeden pies, 2 miliardy i tak są.
    Aha, tylko nie zapomnij najpierw migusiem wychować mistrza świata (bo olimpijskiego
    póki co się nie da - hmm, w sumie snooker mógłby ładnie wzbogacić program zimowych
    igrzysk - pomysł oddam za darmo), chyba że sądzisz, być może słusznie, że TVP
    oglądają już tylko takie debile, którym nie przeszkodzi to, że Polak startuje, ale
    odpada w pierwszej rundzie ;P