  • 1. Data: 2005-01-27 11:45:39
    Temat: składki zus - można nie odprowadzać?
    Od: "KS" <k...@k...pll>

    http://info.onet.pl/1044161,11,item.html

    Czy to znaczy, że pracodawcy bądą mogli lekceważyć obowiązek odprowadzania
    składek na ZUS?
    To chyba precedens co?

    Kamil

  • 2. Data: 2005-01-27 12:07:03
    Temat: Re: składki zus - można nie odprowadzać?
    Od: Arek <a...@e...net>

    KS rzecze:
    > Czy to znaczy, że pracodawcy bądą mogli lekceważyć obowiązek odprowadzania
    > składek na ZUS?
    > To chyba precedens co?

    U nas nie ma prawa precedensu. Sądy niższej instancji bezczelnie
    ignorują nawet orzeczenie Sądu Najwyższego.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 3. Data: 2005-01-27 20:56:43
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Arek napisał(a):
    > U nas nie ma prawa precedensu. Sądy niższej instancji bezczelnie
    > ignorują nawet orzeczenie Sądu Najwyższego.

    bo SN to nieomylny jest...

    KG

  • 4. Data: 2005-01-27 23:09:58
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    kam napisał(a):

    > bo SN to nieomylny jest...

    oczywiscie, że jest.
    Nie czytałeś orzeczenia SN na ten temat ;)

    pozdrowionka

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 5. Data: 2005-01-28 07:35:01
    Od: Alex74 <a...@g...pl>

    KS napisał(a):
    > http://info.onet.pl/1044161,11,item.html
    >
    > Czy to znaczy, że pracodawcy bądą mogli lekceważyć obowiązek odprowadzania
> [...]

    Nie obraź się ale w pdpowiedzi na Twoje pytanie przychodzi mi na myśl
    jedynie takie powiedzonko:
    "Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie!"

    Alex