    Date: Wed, 01 Aug 2012 09:02:50 +0200
    From: valdoozz <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skierowanie na rehabilitację chorej na SM

    > [...]
    >
    > Obawiam się, że to tak nie działa.
    > Znaczy że takie wydanie pewnie jest "na podstawie".
    > A stwierdzeniem podstawy są tzw. "papiery".

    > On wie.
    > A kontroler z NFZ?

    No tak ale istnieje dokumentacja choroby ....

    > Jest taki dowcip o psach które nie gry.. wróć, szczekają :]
    >
    > Nie wiem czy to czytałeś:
    > http://www.wykop.pl/link/219024/zyje-bez-nerek-ale-z
    us-wysyla-go-do-pracy/

> [...]
    > sobie.
    > Lekarz któremu zarzucono "bezpodstawność" też musi czymś się bronić.
    > I teraz tak: być może, takie relacje jak w linku wyżej stanowią drobną
    > część spraw. Być może ułamek procenta.
    > Ale załóż, że to Ty masz zaryzykować ten ułamek, a pacjentów którzy
    > "rok nie byli bo nie było po co" jest w przychodni kilkadziesiąt
    > albo kilkaset.
    > Na wieść "Valdoozz nie robi sztucznych problemów" wszystkie takie
    > 'przypadki' czekają przed Twoim gabinetem...
    > BTW: rodzinny chyba ma takie cóś, jak "wizyty domowe"?

    przede wszystkim nie chciałbym zostać źle zrozumiany. ja się nie upieram
    i nie zrzędzę etc. dokładnie rozumiem położenie w jakim się znajdują
    lekarze. chyba dwie osoby napisały równolegle o problemie typu - wnuczek
    przychodzi do lekarza prosić o receptę, skierowanie czy cokolwiek innego
    dla babci a babcia już dawno 2 m pod ziemią. więc jeśli spojrzeć na tę
    sprawę z tej strony to jest całkiem racjonalny przykład i wytłumaczenie.

    więc rozumiem dokładnie pozycję lekarzy, tzn. że są oni kontrolowani i
    muszą się rozliczać z pewnych rzeczy.

    Pzdrw

    valdoozz