  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarga na urzędnika
    Date: Tue, 7 Nov 2006 00:08:22 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Pack" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:einmgj$r7g$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Sprawa jest trochę dziwna. Kupiłem na allegro przedmiot zapłaciłem za
    > niego
    > przelewem plus koszt przesyłki. Jakie było moje zdziwienie kiedy na
    > poczcie
    > odebrałem list polecony nadany w jednym z polskich Urzędów Miasta.

    Proponuję wyjaśnić u źródła. Rozumiem, że na przesyłce była pieczątka
    adresowa Urzędu Miasta.
    Być może to akcydentalny przypadek, np. ja też czasami daję w pracy pani,
    która odbiera/nadaje pocztę, swoje prywatne przesyłki do nadania (oczywiście
    za nie płacąc). Zmierzam do tego, że być może przesyłka omyłkowo została
    zakwalifikowana jako przesyłka służbowa. Od razu dodaje, że w UM nie
    pracuję. :)
    Jednak patrząc na sprawę od drugiej strony - prowadzenie rejestru
    korespondencji (przy każdym poleconym jest numer korespondencji i krótki
    opis czego dotyczy sprawa, lub znak urzędowy pisma), ewidentne podkładanie
    się taką pieczątką, to uważam, że zwyczajnie komuś niechcący zawieruszyła
    się taka przesyłka do korespondencji służowej. Proponuje napisać do osób,
    które także kupowały coś od tego allegrowicza i upewnić się czy to aby na
    pewno jest ciągły proces, a nie jednorazowa pomyłka. Bo jeśli była to
    pomyłka, to chyba zgadzasz się, że nie należy człowiekowi opinii w pracy
    szargać.