  • 31. Data: 2020-08-04 13:51:14
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 13:30, Andrzej Kłos pisze:

    > NIE. One to zrobiły dla POLSKI. I przeciw szatanowi.

    Problem w tym, że na tym etapie, ani nie wiadomo, co jest dobre dla
    Polski, ani co jest "przeciwko Szatanowi", bo - o ile mi wiadomo Szatan
    nie opublikował swojego stanowiska w sprawie wyboru Prezydenta RP.

    Nie chce mi się analizować prawa kanonicznego, ale na mojego "nosa"
    raczej chwały to zgromadzeniu, a i - moim zdaniem - z etyką
    niespecjalnie stoi w zgodzie.

    Generalnie złem nie powinno się walczyć złem, bo się to skumuluje -
    nawet jeśli siostry miały szczere intencje, to moim zdaniem - o ile to
    prawda - przegięły.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2020-08-04 14:31:46
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    >
    > Generalnie złem nie powinno się walczyć złem, bo się to skumuluje -
    > nawet jeśli siostry miały szczere intencje, to moim zdaniem - o ile to

    Nie wiesz co mówisz/piszesz.

    Jakie zwalczanie zła złem? One postawiło na drodze szatana dobro. Bo
    tylko dobro może zniszczyć zło. I tak zrobiły.

    "Nie upadniemy niżej niż w ręce Boga". Tego rozumem nie pojmiesz. Tylko
    wiarą. Głęboką.

  • 33. Data: 2020-08-04 14:55:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 04.08.2020 o 12:17, J.F. pisze:

    >Myślałem o art. 212§2 kk. Moja koncepcja opiera się na tym, że
    >siostry
    >prowadzące domy pomocy społecznej są "grupą osób". To nie musi - moim
    >zdaniem - być wskazanie Kowalski i Malinowski.

    Ale wskazano konkretnie, to jakies Siostry Pretorianki z Lublina nie
    powinny sie czuc znieslawione :-)

    gm/22308

    protokol/724821

    >To, że w jakiejś komisji DUDA otrzymał 100% poparcia, to jest
    >oczywiście
    >intrygujące, tym nie mniej nie niemożliwe.

    Ogolnie nie, ale na terenie, gdzie ma ogolnie ~40% poparcia to juz
    troche zahacza o niemozliwosc.

    >Dla mnie bulwersującym
    >byłoby, gdyby siostry wypełniały karty wbrew woli pacjentów. Bo jeśli
    >taka była wola pacjentów, to już ich sprawa.

    A mnie troche ta prywatna komisja bulwersuje ... no ale wsrod 12
    zakonnic i 63 pacjentow zakonnego domu opieki, to szanse Dudy rosna

    Jesli nie bylo, to niech skarzą :-P

    J.

  • 34. Data: 2020-08-04 14:58:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 04.08.2020 o 12:34, J.F. pisze:

    >Nie wydaje mnie się. Chyba że na stójkowych, bo na prewencji raczej
    >niespecjalnie.

    >Co nie zmienia postaci rzeczy, że większość można wykonywać spokonie
    >bez żadnej legimki.

    Wydaje mi sie, ze tak niespecjalnie, ale moze blednie mi sie wydaje.

    No i jak Ci ABW do domu wparuje na rewizje, to jej laptopa nie
    wyrwiesz, a w redakcji owszem :-)

    J.

  • 35. Data: 2020-08-04 15:20:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 14:58, J.F. pisze:

    > Wydaje mi sie, ze tak niespecjalnie, ale moze blednie mi sie wydaje.
    >
    > No i jak Ci ABW do domu wparuje na rewizje, to jej laptopa nie wyrwiesz,
    > a w redakcji owszem :-)

    Może w państwie prawa tak. U nas zabiorą i możesz się odwoływać.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-08-04 16:33:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Może w państwie prawa tak. U nas zabiorą i możesz się odwoływać.

    Krotka masz pamiec :-)

    https://www.press.pl/tresc/35956,abw-w-redakcji-wpro
    st---naczelny-nie-oddal-nagran-z-podsluchow-_wideo_

    J.

  • 37. Data: 2020-08-04 16:44:54
    Temat: Re: Redaktor Naczelny stronki www [Was: siostra Bernadetta]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 13:40, A. Filip pisze:

    > Bądź ludzkim prawnikiem i napisz jakie to łatwe/trudne i kosztowne
    > w zdobyciu a potem w utrzymaniu :-)

    Sadzisz, że ja zaglądając do Prawa Prasowego więcej zobaczę, niż Ty? Raz
    na czas tropimy takich, co to bez wpisu gazety wydają. Generalnie
    wymagana jest rejestracja w Sądzie Okręgowym. Nie wiem, ile ów wpis
    kosztuje - chyba 100 zł, ale innych kosztów może nie być. Bo koszty
    związane z działalnością (podatki), no to jakby osobna sprawa.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2020-08-04 16:53:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:33, J.F. pisze:

    > Krotka masz pamiec :-)
    >
    > https://www.press.pl/tresc/35956,abw-w-redakcji-wpro
    st---naczelny-nie-oddal-nagran-z-podsluchow-_wideo_

    Jedną istotną rzecz pominąłeś. Sprawdź datę. I znajdź dziesięć
    szczegółów które różnicy sytuacjię aparatu przymusu i sprawiedliwości od
    dzisiejszej. W zasadzie pierwszy szczegół mówi wszysko...

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-08-04 19:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >szczegółów które różnicy sytuacjię aparatu przymusu i sprawiedliwości
    >od dzisiejszej. W zasadzie pierwszy szczegół mówi wszysko...

    Mowisz, ze teraz abwera lepiej wyszkolona ?

    Sprawa okazuje sie miec dalszy ciag

    https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/10295920/skazany-z
    a-laptopa-latkowskiego.html

    Sedzia chyba starej nominacji, prokurator oryginalny - ale moze
    dostali nowych skrzydel :-)

    Bo cos tam mozna przeczytac o umorzeniu ... czyzby sie ktos odwolal ?
    :-)

    J.

    https://www.wprost.pl/tygodnik/10296569/skazany-za-l
    aptop.html

  • 40. Data: 2020-08-04 19:37:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >Nie chce mi się analizować prawa kanonicznego, ale na mojego "nosa"
    >raczej chwały to zgromadzeniu, a i - moim zdaniem - z etyką

    Co jest przeciw Szatanowi, na pewno jest zgodne z etyką :-P

    J.