  • 11. Data: 2003-09-13 08:25:22
    Temat: Re: sex w samochodzie a policja
    Od: "Jacek" <b...@p...com>

    samochod jest wlasnoscia baraszkujacych wiec na podstawie tych samych
    przepisow mozna ?

  • 12. Data: 2003-09-13 10:29:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl> niebacznie popelnil

    > chyba że jest susza i zakaz wjazdu do lasu ;-)
    Zakaz wjazdu do lasu obowiązuje niezależnie od suszy.
    Jedynie niektóre drogi są z tego zakazu zwolnione
    (publiczne, dojazdowe do pól w enklawach itd.)
    W czasie suszy nadleśniczy na terenie LP może ogłosić
    zakaz WSTĘPU do lasu.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-09-13 12:31:08
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Las w rozumieniu przepisów jest miejscem publicznym a w takowym nie
    > wolno uprawiać seksu czy nawet sexu ...
    A jak to kiedyś było poruszane (ale nie wiem gdzie) odnośnie zakazu palenia.
    W samochodzie (zamkniętym) palić wolno. Potem można otworzyć okna i
    przewietrzyć. Może z seksem jest tak samo?

    chester

    --
    "Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet." (Albert Einstein)

  • 14. Data: 2003-09-27 15:34:39
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > W samochodzie (zamkniętym) palić wolno. Potem można otworzyć okna i
    > przewietrzyć. Może z seksem jest tak samo?

    mozna go wywietrzyc ? ;-)

    pozdrawiam,
    jelen

  • 15. Data: 2003-09-29 11:25:59
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Użytkownik "grem" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1a8d.00000468.3f6066c3@newsgate.onet.pl...
    > Czy policja może interweniować jeśli uprawiam seks w
    samochodzie zaparkowanym
    > gdzieś w lesie

    Tak - w polsce obowiązuje zakaz wjazdu do lasu ;-)))

    > lub innym ustronnym miejscu?

    Nieobyczajność ?!?

    > Jakie sankcje? Jak się bronić?

    Szklanka wody ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 16. Data: 2003-09-29 17:50:19
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "grem" <g...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:1a8d.00000468.3f6066c3@newsgate.onet.pl...
    > samochodzie zaparkowanym

    Tak ale pod warunkiem ze sie zapytaja "Czy mozna sie przylaczyc".. ;-))
    Jasne ze nie moga! Chyba ze jest tak ogniscie ze stanowi to zagroszenie
    pozarowe lub co innego.. ;-))

    Co innego gdyby samochod stal na jakims placu w srodku miasta
    i mial nieprzyciemnione szyby-wtedy jak najbardziej.

  • 17. Data: 2003-09-30 12:56:45
    Od: "umzc" <u...@W...onet.pl>

    Ludzie ....... oprzytomnijcie :)
    pomysł na biznes.. Niech ktoś załozy pseudo "parking strzeżony". i tyle
    wjezdzasz płacisz no niech bedzie te 5 zl/1h i spokojnie robisz co chcesz..
    Policja nie ma prawa interweniować. ty jesteś zadowlony, właściciel "parkingu"
    i inni uzytkownicy :)
    ps. jak ktoś cos takiego otworzy w Krakowie niech da znać.

  • 18. Data: 2003-10-01 11:29:08
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > A nie podpada to pod 'czerpanie korzyści z nierządu'?
    >
    > Qwax

    Nie. Korzysc czerpiesz z udostepnienia miajsca parkingowego. Nie interesuje
    cie (i nie powinno) co inni robia w swoich samochodach.

  • 19. Data: 2003-10-01 11:34:59
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    A Radio M. zrobi temu komus darmowa reklame :)

    blonDIE (one & only) @ work

  • 20. Data: 2003-10-01 11:35:10
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Nie. Korzysc czerpiesz z udostepnienia miajsca parkingowego. Nie
    interesuje
    > cie (i nie powinno) co inni robia w swoich samochodach.

    No - a poza tym, kto powiedzial, ze z nierzadu ?
    Przeciez moze w samochodach uprawiany jest wylacznie sex kolezenski :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl