  • Data: 2008-03-30 21:00:41
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 22:47, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Czytalem caly wyrok SN i niestety ale ja nie widze tutaj pelnej
    > analogii. Inne czasy, inne sklepy (panstowe), nakaz sprzedazy
    > nauczycielom przyszedl z gory itp itd
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    ale tym się sąd nie zajmował. polecenie jakie otrzymał dom książki nie
    miało wpływu na stosunek między księgarnią a klientem. Tak samo
    kwestia własności księgarni. To był normalny stosunek cywilnoprawny,
    regulowany przez przepisy które nadal obowiązują.

    Sąd Najwyższy zajmował się kwestią treści oferty - czy oferent mógł
    ograniczyć ofertę do pewnego kręgu podmiotów i cyz w związku z tym
    osoba niebędąca nauczycielem mogła złożyć oświadczenie o przyjęcu
    oferty.