    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Date: Mon, 30 Mar 2009 06:47:41 -0700 (PDT)
    <gqioli$kgt$1@news3.onet> <gqit5b$5f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gqj1p1$i5n$1@news3.onet> <gqjkr5$361$2@inews.gazeta.pl>
    <gqjs4d$ne8$1@news.onet.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <3...@z...googlegroups.com>
    <gqoeqk$sdk$1@news.onet.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <gqonc6$okk$1@news.onet.pl>
    <b...@r...googlegroups.com>
    <0...@o...googlegroups.com>
    <c...@f...googlegroups.com>

    On Mar 30, 3:24 pm, a...@g...com wrote:

    > A czy Konstytucja wystarczy?
    >
    > To może przeczytaj chociaż to (pierwsze z brzegu z Google) pisemko
    > ściągnięte z portalu Ministerstwa Spraw
    Wewnętrznych:http://www.mswia.gov.pl/download.php?s=
    1&id=5142

> [...]
    >
    > "W prawie wspólnotowym ustanowiony został
    > zakaz dyskryminacji z przyczyn: płci, rasy, pochodzenia
    > etnicznego, wieku, niepełnosprawności, religii lub przekonań
    > i orientacji seksualnej.
    > Natomiast w projekcie Traktatu Konstytucyjnego Unii
    > Europejskiej, zakaz dyskryminacji obejmuje takie
    > przyczyny dyskryminacji jak: płeć, rasa, pochodzenie
    > etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religia
    > lub przekonania, poglądy polityczne lub każde inne,
    > przynależność do mniejszości narodowej, majątek,
    > urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientacja seksualna

    Kurcze stary ile jeszcze? :)

    Juz Ci 678146823 razy pisalismy na tej grupie nie ma przepisu karnego
    i juz.

    Jest deklaracja w konstytucji tylko co z tego? W konstytucji jest
    wiele rzeczy ale tak realnie konstytucyja ma bardzo czesto charakter
    deklaracyjny [z wylaczeniem przepisow ustrojowyych]. Gwarantuje nam
    wszystkim szczesliwe zycie w panstwie mlekiem i miodem plynacym, gdzie
    kazdy ma prace, bezplatna opieke medyczna i edukacje, natura jest
    szanowana i nikt nie jest dyskryminowany.

    Tylko te deklaracje konstytucyjne ustawy musza wprowadzac w zycie.

    Kwestie dotyczace dyskryminacji zostaly zawarte w wielu regulacjach:
    kodeksie karnym [np. nawolywanie do nienawisci] czy kodeksie pracy
    [zakaz dyskryminacji przez pracodawce].

    Ale potwarzam: NIE MA PRZEPISU KARNEGO, KTORY POZWALA KARAC ZA
    DYSKRYMINACJE W SENSIE OGOLNYM. Nie ma bo go byc nie moze. Bylby
    niezyciowy, nieskuteczny i bezsensowny. Dlatego nikt takiego przepisu
    nie wprowadzil.

    Teraz odpowiedz mi na jedno pytanie, podstawowe:
    Czy zrozumiales, ze to o czym rozmawiamy jest niekarane? Czy
    zrozumiales, ze nie ma takiego przepisu, o ktory pytasz i nie masz co
    tu wyciagac pism MSWiA, Konstytucji i Konkordatow - bo odpowiadamy Ci
    jednoznacznie - nie ma, nie ma i jeszcze raz nie ma :)

    Jesli nie jestes w stanie tego zrozumiec, to powiedz mi jak my mozemy
    Ci jeszcze pomoc? :)