  • Data: 2006-01-19 09:53:00
    Temat: Re: seks w samochodzie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/18/2006 3:27 PM, Przemek R... wrote:

    > Zresztą - jeśli wg Ciebie w samochodzie to jest

    A jeśli uprawiam seks w domu, w lecie, mam otwarte okna i porozsuwane
    firanki zasłonki, mieszkam blisko publicznej drogi/chodnika na parterze
    w dodatku to jest to dalej publicznie bo każdy może zaglądnąć/usłyszeć?
    Samochód to własność prywatna i nie jest to miejsce publiczne. (miałem
    kiedyś nieprzyjemność być złapanym w samochodzie ze spuszczonymi gaciami
    i jakoś nie zrobili z tego halo. Kazali się ubrać i z dokumentami
    pomaszerować do ich radiowozu. Sprawdzili papiery i odjechali).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor