  • Data: 2005-03-17 18:32:01
    Temat: Re: sasiad z gory zalewa lazienke
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d1c6v4$5m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zrozumiałeś. Dlaczego ubezpieczalnia z OC miałaby płacić za Twój sufit?
    > Nie działa to tak samo jak przy OC samochodu? Jak ktoś Ci puknie to
    > idzie z jego OC. Ze swojego OC nie dostaniesz grosza.

    Kupujesz sobie na miezskanie cos, co sie w samochodzie nazywa AC.

    Jak sie chalupa nawet zawali w wyniku trzesienia ziemii, albo spali, to
    ubezpieczania odda kase.
    Takie ubezpieczenie jest wymagane przy kredycie, i chyba jest b. tanie
    (cos mi chodzi po glowie 150zl rocznie, ale nie wiem czy obejmuje
    zalanie przez sasiada, bo przez powodz wiem ze tak).