    Date: Tue, 30 Jan 2007 09:43:32 +0100
    Subject: Re: samochod policyjny stoi na zakazie
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    On Tue, 30 Jan 2007 01:59:55 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tu byś musiał nagrywać to z dużej odległośco prostopadle do drogi.
    > Inaczej może być kłopot.

    ale w ogolnosci - gdyby jakis biegly sie podjal analizy video i jakos byl
    w stanie stwierdzic, ze w czasie +0:1:23.2 +/-1s samochod byl w punkcie A,
    natomiast w czasie 0:1:47.2 +/-1s byl w punkcie B - stad np. V=xx +/-
    10kph to sad moglby (juz nawet nie mowiac o tym przypadku czy policji w
    ogole) przyac to jako dowod przekroczenia predkosci?

    > Średnią? Prawo zakazuje przekraczać określonej, więc wystarczy, że
    > zmierzy maksymalna. i tak mierzy.

    chodzi mi o to co mozna spotkac w UK (i nie tylko) - np roboty drogowe,
    ograniczenie do 50mph i masz co 2km kamere, z ktorej obraz komputer
    analizuje i wyluskuje nr. rej. Z miedzyczasow wychodzi predkosc - dzieki
    czemu ludzie autentycznie trzymaja sie tych ograniczen, zwlaszcza ze tam
    kamery pewnie sa w kazdym automacie i kara jest nieunikniona.

    --
    gacek