    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochod policyjny stoi na zakazie
    Date: Mon, 29 Jan 2007 21:47:30 +0100

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    news:epllls$cs4$1@choszczno.cho.vectranet.pl...

    > Jeżeli to interwebcja muszą chociaż koguta włączyc chyba ?? Inaczej nie są
    > pojazdem uprzywilejowanym w żadnym stopniu.

    Teoretycznie może i tak. Tyle, że pytający nie napisał, co to za miejsce. No i
    nie napisał, ze tego włączonego koguta nie mieli. Jeśli w środku nocy zatrzymają
    się na chodniku poza drogą, ale w miejscu gdzie jest zakaz, to tym kogutem
    jedynie ludzi pobudzą (światłem błyskającym przez okna, bo wiem, ze nie musi
    wyć). Sensu to mieć nie będzie praktycznie żadnego, bo szansa na to, że jakiś
    pieszy ich nie zauważy i wpadnie na nich jest raczej znikoma.