    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochod po zmarlym bracie
    Date: Tue, 10 Aug 2004 19:38:51 +0200

    > Brat zmarł w sierpniu, czyli... najdalej 10 dni temu. Wzrusza mnie
    > to, że myślisz o Jego samochodzie... :(

    Nie dziw się. Dla przykładu po śmierci mojego ojca włamywano się do domu
    ojca wielokrotnie. Po raz pierwszy włamano się celem rozpoznania na drugi
    dzień po pogrzebie - zaraz po moim wyjeździe. Gdyby nie to, że w ciągu kilku
    dni zabrałem co bardziej wartościowe przedmioty, to nawet nie pozostawiliby
    mi pamiątek rodzinnych, które dla kogoś stanowią tylko i wyłącznie środek
    pozyskania kolejnej butelki wina czy wódki. Dla mnie natomiast stanowiły
    pamiątkę rodzinną po moich dziadkach, a zwłaszcza pradziadkach, którzy są
    znanymi postaciami historycznymi, zapewne znanych także i Tobie.
    Niestety i tak złodzieje wynieśli część pamiątek, zwłaszcza zabytkowych
    mebli, a część pamiątek po prostu zniszczyli w trakcie włamań.
    Tak więc jak widzisz - jeżeli sama się nie zainteresujesz wartościowymi
    przedmitami po rodzinie to z całą pewnością zrobią to za Ciebie sąsiedzi i
    tzw. obszczymurki. Niestety oni skrupułów nie mają.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl