  • Data: 2003-12-04 07:36:06
    Temat: Re: samochod na zagranicznych numerach
    Od: "Piotr K." <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "luka_wawa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bqlk72$n3l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Niemiec...
    > chyba

    > moglem

    > ciach
    >
    > To powinienes sie tylko cieszyc:) Bo gdyby Ci sie trafil nagorlowy pan
    > wladza to samochod bylby na skladzie a ty musialbys zaplacic wszystkie
    > niezbedne naleznosci :)

    Dokadnie.
    Często zdarza się, że na granicy nie zwracają na to uwagi i kontrolują tylko
    paszporty (niechcą nawet zielonej karty).
    Raz mój kolega mial na granicy jednak taką kontrolą. Pani w okienku nie byla
    nawet pewna, czy Polak z wizą może prowadzic niemiecki samochód. Po kilku
    minutach upewnila się jednak u kolegów i puścili go.

    Piotr K.