  • 1. Data: 2006-11-16 18:45:10
    Temat: samochod na sciezce rowerowej
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znowu przejezdzalem moja ulubiona smieszka rowerowa wzdluz ulicy
    Maraszalkowskiej [WAW]. Z reguly maszeruja nia piesi, ale w niedaleko
    kebab-baru (Marszalkowska 81) zawsze na sciezce stoi jakis samochod.
    Nawet w poznych godzinach nocnych, bo ten bar jest czynny do polnocy
    albo calodobowo.
    Dzis wiec przejezdzam i znowu to samo - tym razem czarny duzy Mercedes
    hatchback. Dzwonie na SM - zlecenie przyjete. 15 minut i nic sie nie
    dzieje. Dzwonie na 997 - czekam 15 minut - nic sie nie dzieje.
    Widze jakichs policjantow za rogiem. Wysluchali co mam do powiedzenia,
    ale mowia, ze to nie ich rejon. I ze moga co najwyzej przekazac komu
    trzeba.
    Nic sie nie dzieje.
    W koncu zlapalem kolejna pare policyjna. Podeszli - ogladaja samochod...
    Ale mowia, ze jak nie ma wlasciciela to nic nie moga zrobic. Ja na to -
    czy nie mozna ustalic danych wlasciela na podstawie numerow?
    Mozna, ale to prze sad musi isc sprawa...
    No i zeby cokolwiek sie ruszylo, to musze wystapic jako swiadek, bo bez
    tego nie da rady. No to, mimo, ze czesto wyjezdzam, powiedzialem, ze
    moge wystapic jako swiadek. To mnie spisali itd.

    Pytanie teraz: czy naprawde policja nie moze w takiej sytuacji nic
    innego zrobic i po co im ten swiadek prywatny, skoro sami juz ten
    samochod widzieli???

    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2006-11-16 18:57:48
    Temat: Re: samochod na sciezce rowerowej
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Pytanie teraz: czy naprawde policja nie moze w takiej sytuacji nic
    > innego zrobic i po co im ten swiadek prywatny, skoro sami juz ten
    > samochod widzieli???

    Byzydura, nawet SM moze - kiedys zadzwonilem na SM bo jakis kretyn tak
    zaparkowal, ze wszystkie babuszki wychodzace z przychodni lamaly sobie
    nogi przemykajac obok. Przyjechali w 5 minut. Ustalili kto zacz i po
    niego zadzwonili - gosc biegl z kluczykami w zebach jakby mu sie pod
    kuprem kociol smoly gotowal. I juz nigdy wiecej nie postawil swojej
    bryczki w tamtym miejscu ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 3. Data: 2006-11-16 19:02:45
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-11-16 19:45 użytkownik T...@s...in.the.world
    napisał :
> [...]
    >
    > Pytanie teraz: czy naprawde policja nie moze w takiej sytuacji nic
    > innego zrobic i po co im ten swiadek prywatny, skoro sami juz ten

    Ale Cię okłamywali z czystego lenistwa podejrzewam. Trzeba ich nękać,
    trzeba było kilka razy zadzwonic na SM i/lub policję, trzeba było
    poprosić o nazwiska przełożonych (to czasem potrafi zadziałać), spisać
    sobie wszystkie numery służbowe i się skarżyć oficjalnymi drogami.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 4. Data: 2006-11-16 20:14:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail T...@s...in.the.world napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Pytanie teraz: czy naprawde policja nie moze w takiej sytuacji nic
    > innego zrobic i po co im ten swiadek prywatny, skoro sami juz ten
    > samochod widzieli???

    ty sie ciesz ze mandatu za brak dzwonka nie dostałes! Bedziesz pierdołami
    władzy spacery przerywał...

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

  • 5. Data: 2006-11-16 20:37:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@b...poznan.pl>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Osobnik posiadający mail T...@s...in.the.world napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ty sie ciesz ze mandatu za brak dzwonka nie dostałes! Bedziesz pierdołami
    > władzy spacery przerywał...

    E, mam obydwa swiatelka (plus jedno dodatkowe) i (oprocz trabki) -
    dzwonek, ktory sluzy mi do okazywania w czasie ewentualnej kontroli...

    TA

  • 6. Data: 2006-11-16 21:25:11
    Od: "Robert" <w...@g...pl>

    Po co im nekac goscia którego niema i nie da na obiad ???????
    wiadomości news:16112006.61DFC641@budzik61.poznan.pl...

  • 7. Data: 2006-11-17 09:28:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Po co im nekac goscia którego niema i nie da na obiad ???????

    a netykiete tez zostawiłes na tej sciezce? :)

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 8. Data: 2006-11-17 10:09:15
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 19:45:10 +0100, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Nic sie nie dzieje.

    Hmm... duży czarny merc pod knajpą? Jak jeszcze dodasz że miał
    przyciemniane szyby to nic dziwnego że policja nie działa
    zareagować ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2006-11-17 10:41:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kpb9f6ndmvkf$.1s616mtrbrz49.dlg@40tude.net>,
    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Hmm... duży czarny merc pod knajpą? Jak jeszcze dodasz że miał
    > przyciemniane szyby to nic dziwnego że policja nie działa
    > zareagować ;-)

    No nie... Zareagowali.
    Mnie spisali.

    TA

  • 10. Data: 2006-11-17 11:46:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > No nie... Zareagowali.
    > Mnie spisali.

    Nooo to teraz jak jezdzisz na rowerze uwazaj na czarne merce z
    przyciemnianymi szybami ;)