  • 21. Data: 2007-10-09 11:55:16
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lord_Hunter pisze:

    > Mialem taka sytuacje ze robilem zdjecia swojej Pannie w Galeri Mokotow

    Piękne mamy młode pokolenie, zamiast do lasu na spacer, to do galerii
    handlowej ...

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 22. Data: 2007-10-09 14:20:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Nie masz nic innego do roboty, tylko się procesować o głupoty? Zrób
    > lepiej coś pożytecznego dla siebie lub dla świata. Stwórz coś, jedź
    > na wycieczkę dookoła świata, podejmij pracę zarobkową. Nie pojmuję
    > ludzie, którzy mając za dużo czasu oraz energii, tracą jedno i drugie
    > na totalne bzdury.

    jakby nie tacy idioci to byś za zaśmianie się koło plakatu z kaczorami
    dostawał od tajniaka po nerach bykowcem. Pomijam idiotów którzy tracili czas
    na obalanie komuny i jeszcze ryzykowali trafienie do pierdla.

  • 23. Data: 2007-10-09 14:21:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > To ty jesteś tym ochroniarzem czy jak?

    nie jest ale jest na podobnym poziomie to zwolennik PISu... :)

  • 24. Data: 2007-10-09 16:34:53
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl> wrote in message

    > Cholerni fotoamatorzy! Pijacy jedni. Bo każdy fotoamator to pijak.

    Czemu się nie zstosował się do prośby ochrony i nie przestał robić zdjęć?
    Nie był u siebie. Był gościem i należało się zastosować do prośby właściela
    obiektu lub osoby go reprezentującej (w tym przypadku ochrony).

    MK

  • 25. Data: 2007-10-09 16:36:22
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > To znaczy ze teraz mozna smialo smigac z aparatem po centrum handlowym ?
    > Mialem taka sytuacje ze robilem zdjecia swojej Pannie w Galeri Mokotow
    > i Pani Ochroniaz poinformowala mnie ze to niezgodne z prawem.
    > A wyglada na to ze to jej widzimisie bylo?

    To nie Twój obiekt to centrum, żebyś się tam zachowywał, jak zechcesz. Rób
    sobie zdjęcia do woli u siebie.

    MK

  • 26. Data: 2007-10-09 16:40:36
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

> [...]
    czas
    > na obalanie komuny i jeszcze ryzykowali trafienie do pierdla.

    ??

    Co ma niestosowne, a potem agresywne zachowanie się fotoamatora do obalania
    komuny? Może chodziło ci o wprowadzanie komuny? Tu bym się zgodził. Gość
    zachowywał się jak bolszewik panoszący się na cudzej własności.

    MK

  • 27. Data: 2007-10-09 20:22:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium wrote:

> [...]
    > obalania komuny? Może chodziło ci o wprowadzanie komuny? Tu bym się
    > zgodził. Gość zachowywał się jak bolszewik panoszący się na cudzej

    kolega zachowywał sie jak wolny obywatel.

    Ochrona złamała prawo naruszając jego nietykalność oraz usiłując odebrać mu
    jego własność. Jeśli ochronie neipodobało się to co robi mogła tylko
    grzecznie perswadować lub najlepiej wezwać policję. Pomijam że teren centrum
    handlowego jest w myśl prawa miejscem publicznym.

  • 28. Data: 2007-10-09 20:23:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium wrote:
> [...]
    > zdjęć? Nie był u siebie. Był gościem i należało się zastosować do
    > prośby właściela obiektu lub osoby go reprezentującej (w tym

    podstawa prawna moon?

  • 29. Data: 2007-10-09 21:24:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Oct 2007 20:23:39 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >Miałem dziś okazję zapoznać się ze skutkami sądów 24-godzinnych: włażą
    >takie sprawy "bez kolejki" i sprawa, w której występowałem jako
    >oskarżyciel posiłkowy, wystartowała zamiast o 9:30 to chyba z kwadrans
    >po 11-tej... Wrrr....

    Organizacja jak widac do d*, ale te sady bywaja przydatne.

    Pijany kierowca spowodowal kolizje. Dawniej by sie sprawa ciagnela
    tygodniami lub miesiacami, a poszkodowany czekal z rozbitym autem
    na wyplate odszkodowania.

    A dzis - 24h i sprawa zalatwiona :-)

    J.

  • 30. Data: 2007-10-09 21:29:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lord_Hunter wrote:
    > To znaczy ze teraz mozna smialo smigac z aparatem po centrum handlowym ?

    Wszędzie, gdzie wolno Ci przebywać.

    Tylko uwaga: lepiej nie używać lampy błyskowej ani statywu ;)

    > Mialem taka sytuacje ze robilem zdjecia swojej Pannie w Galeri Mokotow i
    > Pani Ochroniaz poinformowala mnie ze to niezgodne z prawem. A wyglada na
    > to ze to jej widzimisie bylo?

    Owszem. Równie dobrze Ty możesz zakazać komuś patrzenia na Twój aparat
    fotograficzny (i tym samym jego zauważania ;) )