    From: Radoslaw Zabawa <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad pracy, wyrok, tytul egzekucyjny
    Date: Thu, 17 Jan 2002 11:41:29 +0100

    On Mon, 14 Jan 2002 11:48:53 +0100, Solo wrote:

    > Użytkownik Radoslaw Zabawa <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a1kgm7$2el8$...@n...ipartners.pl...

    > firmie B
    > Oto wypis z kpc
    >
    > Art. 788 § 1. Jeżeli uprawnienie lub obowiązek po powstaniu tytułu
    > egzekucyjnego lub w toku sprawy przed wydaniem tytułu przeszły na inną
    > osobę, sąd nada klauzulę wykonalności na rzecz lub przeciwko tej osobie,
    > gdy przejście to będzie wykazane dokumentem urzędowym lub prywatnym z
    > podpisem urzędowo poświadczonym.
> [...]

    Dzieks za podpowiedz, oszczedzi to sporo klopotu.
    Jeszcze jedno pytanie.
    Czy przy wystepowaniu o tytul egzekucyjny, sad moze rozszerzyc klauzule
    wykonlnosci na kogos innego, podpierajac sie nadanym wyrokiem
    w innej sprawie, ale dotyczacym takich samych zobowiazan wobec tej samej
    firmy?

    Tzn ktos uzystkal wyrok gdzie jego roszczenia wobec firmy A rozszezono
    tez na B. Teraz czy ja sie na ten wyrok moge powolac?
    Zaznaczam ze w pismach skladancych do sadu prosilem o rozszezenie
    powodztwa na firme B.. Pomijam fakt ze cala sprawa w sadzie wygladala
    tak jakby sedzina zaznajamiala sie z aktami w sprawie podczas rozprawy...

    Pozdrowienia
    Robert