    From: <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąd pracy czy sąd gospodarczy
    Date: Mon, 28 Feb 2005 17:47:46 +0100

    Użytkownik "Kuba" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cvv7vu$5j$1@inews.gazeta.pl...
    Wg mnie pomimo zmiany formy prawnej nadal swiadczyles prace na podtawie
    stosunku pracy nie zas na podstawie umowy cywilnoprawnej. O takiej
    kwalifikacji swiadczy charakter wykonywanej przez ciebie pracy (siedziba
    pracodawcy, okreslony czas pracy, podporzadkowanie poleceniom przelozonego)
    dlatego wlasciwym wydaje mi sie sad pracy. Nurtuje mnie problem tego
    podpisanego "rachunku", co masz na mysli ? Podpisywales potwierdzenie
    otrzymania wynagrodzenia mimo iz go nie otrzymywales? Na marginesie moze
    warto wspomniec w sadzie, ze zostales zmuszony do zmiany prawnej formy
    zatrudnienia, ze grozona ci utrata pracy - rowniez na lini nowego
    ustawodawstwa antymobbingowego mozna probowac uzyskac od pracodawcy
    dodatkowe srodki, oczywiscie jezeli grozby zwolnienia mialy miejsce

    to jest tylko opinia i nie nalezy jej traktowac jako porady prawnej

    Waylander