  • 1. Data: 2008-09-24 18:37:29
    Temat: sąd konsumencki
    Od: "sov." <s...@o...pl>

    Nie kupujcie butów w sklepie BATA, bo będziecie mieli takie problemy jak ja
    mam.

    Rzecznik konsumenta w moim imieniu(?) wniósł sprawę do polubownego sądu
    konsumenckiego.

    Co mnie tam czeka? Co będę musiał zrobić, przedstawić, mówić?
    Jak się tam zachować? Czy mówić do składu sędziowskiego "wysoki sądzie"?
    Podpowiedzcie coś. Będę wdzięczny.

    sov.

  • 2. Data: 2008-09-24 19:03:22
    Temat: Re: sąd konsumencki
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co mnie tam czeka? Co będę musiał zrobić, przedstawić, mówić?
    > Jak się tam zachować? Czy mówić do składu sędziowskiego "wysoki sądzie"?
    > Podpowiedzcie coś. Będę wdzięczny.

    Luuuuzik... ale pamiętaj, żebyś się przez sędziego nie dał zdominować. Jak on Ci
    przerywa wypowiedź na temat to go powstrzymaj, jak wyskakuje przed szereg to go
    uspokój, i załatw sobie odpowiednią publiczność, która szybko będzie się mogła zmyć
    zanim karę przyznają i ochronę wezwią. Jak już nie będzie wyjścia to kup w jakimś
    ustronnym punkcie (żeby kamer nie było) telefon niech ktoś zadzwoni, że bomba
    jest.... egh... ja o innych sądach piszę :-)

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-24 19:24:29
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie kupujcie butów w sklepie BATA, bo będziecie mieli takie problemy jak
    > ja mam.
    >
    > Rzecznik konsumenta w moim imieniu(?) wniósł sprawę do polubownego sądu
    > konsumenckiego.

    Tzn. że nie masz racji, sprzedawca zna dobrze prawo (rzadkosć!) a rzecznik
    chce cię spławić ale nie wie jak z tego wybrnąć.
    Pamiętaj że to nie jest prawdziwy sąd tylko polubowny przy rzeczniku -
    kobitka (przeważnie) posłucha racji obu stron i powie żebyś spadał na
    drzewo.

    Konrad

  • 4. Data: 2008-09-24 19:57:42
    Od: "sov." <s...@o...pl>

    Jest tak:
    buty rozwaliły się po dwóch tygodniach uzytkowania.
    Od dnia zakupu do dnia złożenia reklamacji upłyneło 28 dni a buty całkowicie
    padły!
    "Rzeczoznawca" z Baty (z bielka Białej) napisał w ekspertyzie, że "starcie
    się podeszwy nastąpiło na wskutek oddziaływania takich czynników jak pot,
    zanieczyszczenia i oddziaływanie stopy", albo: "obuwie to jest obuwiem do
    użytkowania na bardzo dobrych nawierzchniach w bardzo dobrych warunkach
    atmosferycznych".
    Nie wiedziałem, że "oddziaływanie stopy" aż tak zagraża tym butom. No i
    używałem tylko na słonecznych wakacjach, w dobrych warunkach atmosferycznych
    i dobrych nawierzchniach.

  • 5. Data: 2008-09-25 05:44:58
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    *piotr'ek* pisze:
> [...]
    ustronnym punkcie (żeby kamer nie było) telefon niech ktoś zadzwoni, że bomba
    jest.... egh... ja o innych sądach piszę :-)

    widzę że masz pojęcie o czym piszesz

    KG

  • 6. Data: 2008-09-25 06:52:36
    Od: "sov." <s...@o...pl>

    KG, to napisz jak to mniej więcej wygląda. Jak się zwracać do sędziego?