  • 11. Data: 2004-03-28 11:20:10
    Temat: Re: sąd grodzki
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:c464ou$7ul$1@topaz.icpnet.pl...

    > Odpisuje się pod a nie nad.

    Niby dawka nieduża, ale jeszcze trzyma.

  • 12. Data: 2004-03-28 11:22:26
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c46721$nkr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > chyba spozycie alkoholu mierzy sie w promilach a nie w mg
    > niewazne

    Spożycie mierzy się w gramach - dlatego są setki,
    piećdziesiątki.

    Zawartość alkoholu w organiźmie mierzy się
    w mg/l lub w promilach.

  • 13. Data: 2004-03-28 11:23:09
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "treneros" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawartosc alkoholu we krwi mierzy sie w promilach, a w wydychanym
    > powietrzu w mg.

    mg/l

  • 14. Data: 2004-03-28 18:59:22
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Sam Pan Treneros napisał w innym poście "a czy to z przepisu nie dosc jasno
    wynika ? 0,25mg = 0,5 promila"
    To moze to oznacza, że 0,15 mg/l to nie przestepstwo?

  • 15. Data: 2004-03-28 19:05:57
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    N wrote:
    > Sam Pan Treneros napisał w innym poście "a czy to z przepisu nie dosc
    > jasno wynika ? 0,25mg = 0,5 promila"
    > To moze to oznacza, że 0,15 mg/l to nie przestepstwo?

    Przestępstwo nie. Ale wykroczenie tak.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 16. Data: 2004-03-29 02:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    N wrote:
    > Hm.... Akurat to nie chodzi o wypicie alkoholu i jechanie, a o coś
    > zupełnie innego... I przede wszystkim nie chodzi o mnie...

    [ciach cytat-gigant]

    Jeśli kierujesz pojazdami tak umiejętnie, jak korzystasz z usenetu (o
    cytowanie konkretnie mi chodzi), to zgroza mnie ogarnia.