    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: ryby
    Date: Tue, 16 Aug 2022 12:59:00 GMT

    On 2022-08-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tez tak kiedys pomyslalem, tylko czy te niemieckie pomiary wykazalyby
    > jako "tlen", czy naprawde tylko rozpuszczony tlen mierzą.

    Podchloryny rozkładają się również do wolnego tlenu.

    > No i czy on sie nie rozklada w miare szybko?

    Podholryn tak. Końcowo bedzie jakaś mieszanka chloru (który szybko dalej
    przereaguje), tlenu, chloramin, chlorku sodu. Ale właśnie zauważyłem, że
    tam (wykresy) też są azotany. Jakby to był podchloryn, to spodziewałbym
    się wzrostu azotanów, a tu jest spadek. Z drugiej strony jak te azotany
    to głównie amonu, to zdaje się może przereagować, ale czy to obniży
    azotany?

    --
    Marcin