  • 41. Data: 2005-06-29 06:58:47
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:

    > Tez dostajesz listy, ze jestes im winna 10,99? Dodam jeszcze, ze wyciagnalem
    > od nich nr konta i olalem ksiazeczke.
    > Pozdr. Dulek

    to nie tajemnica, numery kont są ....

    na stronie poczty polskiej, jakby się ktoś nie domyślił.

  • 42. Data: 2005-06-29 08:41:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 23:08:33 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > OC jako "haracz"? Chyba sobie kpisz...

    Weźmy pod uwagę sytuację: masz auto, które bardzo lubisz ale do jazdy jest
    zdecydowanie zbyt kiepskie, bo kupiłeś sobie nową wspaniałą furę :) Przez
    sentyment swoje stare autko chcesz trzymać w garażu, albo w salonie na
    honorowym miejscu. I co? Nie, nie wyrejestrujesz. A bez wyrejestrowania masz
    OBOWIĄZEK płacić OC...

    Tak więc jest to swoisty haracz - przynajmniej w tym przypadku.

    Oczywiście obowiązkowe OC dla aut które są w użyciu jak najbardziej popieram
    :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 43. Data: 2005-06-29 12:39:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 17:05:11 -0500, witek napisał(a):

    > ale do karty telewizyjnej trzeba dokupić komputer, jakiegoś OSa
    > zainstalować i jeszcze się na tym znać.
    > Po za tym jak wygląda takie pudło w meblach w pokoju.
    > Ja myślę o zgrabnym kolorowym pudełku wielkości standardowej wieży,
    > które się ładnie prezentuje na dębowych meblach.
    > A do tego stoi taki 21 calowy monitor komputerowy
    > wot technika

    e tam technika.. jedna z sieci sprzedaży ma takie coś w ofercie od
    dłuższego czasu... w komplecie z bezprzewodową klawiaturą i myszką
    A rozwiązania nazywane barebone są wręcz przystosowane do pełnienia funkcji
    całego centrum multimedialnego - bo mają dodatkowy panel LCD/plazmowy któr
    pozwala np. słuchać muzyki bez włączania telewizora/monitora.
    I co najśmieszniejsze - to wciąż jest komputer który nie podlega
    abonamentowi.
    BTW - cyfrowy tuner satelitarny to też pełnowartościowy komputer, więc....

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 44. Data: 2005-06-29 15:05:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > abonamentowi.
    > BTW - cyfrowy tuner satelitarny to też pełnowartościowy komputer, więc....

    no to marketing mają do dupy.

  • 45. Data: 2005-06-29 15:08:33
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 08:29:15 +0200, Dulek
    <news:d9tf37$pl8$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Tez dostajesz listy, ze jestes im winna 10,99? Dodam jeszcze, ze wyciagnalem
    > od nich nr konta i olalem ksiazeczke.

    Nie dostaję żadnych listów, bo w sumie to się i tak cieszą, że ludzie im
    zapłacili.

    --
    Kaja

  • 46. Data: 2005-06-29 15:14:30
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 14:39:37 +0200, Waldek Godel
    <news:pkbk96y6hdn4.dlg@lepper.institute.com> napisał(a):

> [...]
    > abonamentowi.
    > BTW - cyfrowy tuner satelitarny to też pełnowartościowy komputer, więc....

    Mój znajomy powiedział, że nie będzie sobie kupował telewizora, bo już
    wkrótce kupuje projektor i w nim TV też będzie miał. Nie widziałam jeszcze
    tego cudeńka, ale pewnie wkrotce też zobaczę.

    --
    Kaja

  • 47. Data: 2005-06-29 15:27:12
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > sprzedażą tunerów tv z wyjściem na LCD.
    > Nie podlegają pod abonament rtv.
    >
    > Żeby były śmieszniej LCD z wbudowanym tunerem już tak, bo jest
    > odbiornikiem rtv.

    A tuner z wyjsciem na monitor nie jest odniornikiem RTV, tak?

  • 48. Data: 2005-06-29 15:28:44
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    A ja mysle, ze cala ta dyskusja jest jalowa, bo i tak nie musimy wpuszczac
    do domu kontrolerow Poczty Polskiej.
    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2005-06-29 15:40:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gazeta wrote:

    > A tuner z wyjsciem na monitor nie jest odniornikiem RTV, tak?

    tak
    tak samo jak karta TV do komputera

  • 50. Data: 2005-06-29 15:41:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Mój znajomy powiedział, że nie będzie sobie kupował telewizora, bo już
    > wkrótce kupuje projektor i w nim TV też będzie miał. Nie widziałam jeszcze
    > tego cudeńka, ale pewnie wkrotce też zobaczę.

    bardzo fajna sprawa
    zwykły projektor z wbudowanym tunerem.
    też nie zaliczyli tego do odbiornika rtv