  • 1. Data: 2003-09-10 19:42:47
    Temat: rozwod - swiadkowie
    Od: "Ewa" <d...@p...incorekt.pl>

    Od jakiego wieku moga w sadzie wystepowac dzieci powodow jako swiadkowie. Wystepuje
    casus "slowo kontra slowo" i jedynie zeznania 17-to letniego dziecka mogloby
    przechylic szale na jedna ze stron. Czy to sie praktykuje - powolywanie jako
    swiadkow dzieci powodow.
    Za odpowiedz dziekuje.
    Ewa

  • 2. Data: 2003-09-11 15:14:25
    Temat: Re: rozwod - swiadkowie
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik "Ewa" <d...@p...incorekt.pl> napisał:

> [...]
    dziecka >mogloby przechylic szale na jedna ze stron. Czy to sie praktykuje -
    powolywanie jako >swiadkow dzieci powodow.

    Dziecko stron w sprawie rozwodowej moze zostac powolane na swiadka jezeli ma
    ukonczone 17 lat (art 430 kpc).
    Zeznania dziecka czesto sa dla sadu niezmiernie istotne.

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl
    ************************

  • 3. Data: 2003-09-11 19:03:42
    Od: "Ewa" <d...@p...incorekt.pl>

    Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Dziecko stron w sprawie rozwodowej moze zostac powolane na swiadka jezeli ma
    >ukonczone 17 lat (art 430 kpc).
    >Zeznania dziecka czesto sa dla sadu niezmiernie istotne.
    > Marcin R. Kiepas

    Bardzo dziekuje za tak wyczerpujaca informacje.
    Dzieki Panu odnalazlam ten artykul. Zastanawiam sie natomiast - co myslec o adwokacie
    (do ktorego sie zwrocilam), udzielajacego mi zupelnie odmienna informacje tj. ze
    mozna powolac dziecko na swiadka dopiero po ukonczeniu 18-tego roku.
    Ewa

  • 4. Data: 2003-09-12 15:28:45
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Ewa" <d...@p...incorekt.pl> napisała:

> [...]
    > mi zupelnie odmienna informacje tj. ze mozna powolac dziecko
    > na swiadka dopiero po ukonczeniu 18-tego roku.

    Moze zmienic adwokata? :)

    (mrk)