  • Data: 2003-01-23 15:10:01
    Temat: Re: rozwód - słub konkordatowy
    Od: "Monika_O" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawo kanoniczne nie dopuszcza rozwodu. W niektórych wypadkach
    przeprowadzane bywa jednak unieważnienie małżeństwa.

    A wiesz, że byłam świadkiem następującej scenki:
    moja znajoma udała się do Proboszcza swojej parafii (znaczy razem poszłyśmy
    :) po zaświadczenie, że może podawać dziecko do chrztu. Ksiądz pytał o
    różniste sprawy no i wyszło, że jest Ona po rozwodzie cywilnym (z Nią zostal
    syn, Ona 36 lat) no i Ksiądz wyraził zdziwienie, że nie przeprowadza
    "kościelnego" rozwodu. Ona na to, że myslała, że to niemożliwe a Ksiądz
    udzielił jej wszystkich informacji co jak i gdzie się załatwia. Ja
    zgłupiałam (Ona chyba też) ale zaczęła załatwiać.
    Ksiądz na koniec stwierdził, że młoda Ona jeszcze to może się wyda.
    :-)

    --
    Monika_O