    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwod a ciaza
    Date: Thu, 22 Jan 2004 11:36:28 +0100

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:bunulj$2aqm$1@mamut.aster.pl...

    > Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tu juz ci to wytlumaczono news:buk1nn$1ar$1@nemesis.news.tpi.pl

    Mój Ty genialny rozmówco! Znasz te dwa paragrafy? Potrafisz ocenić, że to,
    co napisałam, wynika właśnie z tych dwóch par. ? Najwyraźniej na któreś z
    tych pytań musisz odpowiedzieć nie.
    A zauważyłeś, że podałam Ci metody (w 100% zgodne z obowiązującym w Polsce
    prawem), dzięki którym "kochanek" będzie ojcem dziecka (tymczasem Ty
    twierdzisz, ze jest to zdecydowanie niemożliwe - tak ładnie podkreśliłeś to
    słowo NIE) - albo prędzej (gdy wezmą ślub jeszcze przed rozwiązaniem) albo
    później (po wyroku o zaprzeczeniu ojcostwa i uznaniu dziecka).

    Zapewne nie zauważyłeś...

    Jeszcze raz powtarzam - skompromitowałeś się swoją niewiedzą.

    Monika