    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?
    Date: Mon, 19 Dec 2011 21:35:46 +0100

    W dniu 19.12.2011 21:17, Liwiusz pisze:

    > A czy zawarcie takiej właśnie umowy (jak zacytowana powyżej) bez
    > możliwości jej rozwiązania, uważasz za niemożliwe/niezgodne z prawem?

    Szczerze to nie wiem. Pewnie masz racje.
    Sprawa jednak jest o tyle kontrowersyjna, że musiał bym w tej chwili
    podjąć decyzje, czy 4ro letniemu dziecku w ciągu pół roku się coś nie
    odwidzi..
    Umowa jest, dla mnie, nieżyciowa.
    Jeżeli by szło o mnie i moje uczestnictwo w takim czymś, to byłbym w
    stanie zrozumieć. Ale tu rzecz się tyczy małego dziecka, które samo nie
    wie czego chce.
    Tak, wiem, rodzicielstwo, odpowiedzialność itp, itd. Jednak jest to
    trochę nie fer moim zdaniem. Osoby konstruujące tą umowę musiały sobie
    doskonale zdawać sprawę z takiego właśnie przypadku. Moim zdaniem jest
    to łatanie ich budżetu przez osoby niezadowolone z kursu.