    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy.
    Date: Mon, 10 May 2010 15:19:18 +0200

    > Icek
    >
    > PS Z tym mobbingiem to trudniejsza sprawa bo do czasu jak nie znalazles
    > innej lepszej pracy to nie bylo mobbingu i nie chciales zrezygnowac, a jak
    > juz masz ta lepsza prace to pojawia sie mobbing.

    Mylisz się :P Ja już wcześniej kierowniczce mówiłem, żeby nie
    zachowywała się w ten sposób, bo podpada to pod mobbing. Niestety
    zrobiła głupi uśmiech i "olała" to.
    A pracę zacząłem szukać dość nie dawno temu, więc nie jest tak, że
    znalazłem inną pracę, więc szukam haka, żeby jej zrobić na złość. Nowa
    praca wcale nie jest lepsza, w sumie można powiedzieć, że taka sama.
    Nawet kwestia finansowa jest bardzo zbliżona.

    jak masz niezbite dowody i czas to ja bym sie "kopal".

    Tylko jak animka napisala (nie wprost ale ja z tego wynioskowalem), ze
    czasami mowisz normalnie a druga strona mowi "nie krzycz". Bo wydaje sie
    jej, ze krzyczysz. Wiec odbior personalny i kontakty z innymi bardzo trudno
    interpretowac wg wzorca.

    Tak czy inaczej dochowanie warunkow umowy jest moim zdaniem konieczne.
    Zwlaszcza, ze to tylko 2 tygodnie.

    A jak wiedziales, ze chcesz konczyc 1 maja to trzeba bylo wypowiedzenie
    skladac w polowie kwietnia.

    Icek