    From: SlaVa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy.
    Date: Sun, 9 May 2010 07:40:28 -0700 (PDT)

    On 8 Maj, 18:02, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > zastanow sie jak bys zareagowal gdyby przyszla do Ciebie ta kierowniczka w
    > poniedzialek. Na 3 minuty przed rozpoczeciem pracy i oswiadczyla: "wiesz, no
    > w sumie to moze bysmy sie dogadali, spierdalaj do domu za porozumieniem
    > stron".
    >
    > Jak bys sie czul ? Nie mialbys wrazenia, ze jestes smieciem, ktorego nikt
    > nie traktuje powaznie ?
    >
    > To teraz zastanow sie co robisz z ta kierowniczka. I jak sie ona poczuje gdy
    > przyjdziesz i powiesz "spierdalam z tej pracy, dzis juz mnie nie ma w
    > pracy".

> [...]

    Icek, mi nie chodzi o to, żeby jutro z rana dać wypowiedzenie i się
    stamtąd zmyć. Chyba dość jasno napisałem, że "kierowniczka" może się
    nie zgodzić na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, tylko po
    złości będzie chciała przeciągnąć moje wypowiedzenie do maksa. Dlatego
    się pytam o ewentualne rozwiązanie umowy bez terminu wypowiedzenia.
    Można powiedzieć, że tak na wszelki wypadek ;)
    Wiesz, że pracodawca może zwolnić pracownika dyscyplinarnie nawet za
    jakąś błahą rzecz, więc sytuacja, że 3 minuty przed rozpoczęciem pracy
    dostaję wypowiedzenie i mam 5 minut na spakowanie swoich rzeczy i
    rozliczenie się z rzeczy firmowych wcale nie jest taka nierealna.