    From: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie um.o pracęz Radnym ?!?
    Date: Tue, 10 Aug 2004 14:39:20 +0200

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:0c9d.00000c4e.4118af4d@newsgate.onet.pl...
    > Jak rozumiem w takim wypadku, jeśłi naruszenie obowiązków pracowniczych
    NIE
    > POZOSTAJE w związku z wykonywaniem mandatu radnego, rodzaj rozstrzygnięcia
    Rady
    > nie ma znaczenia, ważne jest aby takowe rozstrzygnięcie zapadło, czy aby
    > formalnie wystąpić z wnioskiem o wypowiedzenie się ?

    Żle rozumiesz - ja miałem radnego z pipidówy który miał w ciągu kilku lat
    następujące wypadki:
    1. spał na służbie (wartownik) podczas czego ukradli samochód którego m.in.
    pilnował
    2. upił się w pracy
    3. wyczerpał zasiłek chorobowy i lekarz (wojewódzkiego ośrodka med,. pracy)
    stwierdził niezdolność do pracy na zajmowanym stanowisku
    W każdym przypadku rada nie wyrażała zgody i w każdym przypadku sąd
    warszawski przywracał go do pracy.
    Może uda Ci się go zwolnić bez zgody rady z powołaniem na zasady współżycia
    społecznego ale po ww przyadku oraz po tym jak sąd pracy przywrócił tego
    gościa z pogotowia od handlu zwłokami moja wiara w takie rozstrzygnięcie
    jest zerowa.
    Pzdr