    From: "jaro" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenia między firmami
    Date: Sun, 28 Jan 2007 19:04:13 +0100

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Mam oczywiście te "korekty" zaksięgowane. Mam też kilka pism typu:
    cyt. "Wzywam do niezwłocznego przesłania naprawionego lub nowego ...tu opis
    urządzenia.... w ramach gwarancji, lub zwrotu wartości itd...., które to
    urządzenie wysłaliśmy do Was dnia.... a termin wywiązania się z naprawy
    gwarancyjnej przekroczyliście o 57dni".
    Na takie pisma nie mam żadnych odpowiedzi ze strony X, oczywiście wysyłałem
    to poleconym za potwierdzeniem odbioru przesyłki. Wiem że odbierali te
    pisama ale ich reakcja była taka jak np. koloni pingwinów na spadek PKB w
    Bangladeszu, czyli żadna.

    Specjalne podziękowania za słowa otuchy:

    > Dokładnie tak. Chyba, ze to będzie ich własny rejestr "dłużników". Tam
    > sobie mogą wpisywać kogo chcą. Ich sprawa.

    Byłem już w stanie uwierzyć że nawet z pokrzywdzonych można zrobić
    obwinionych. Zastanawiam sie teraz czy nie napisać do Y pisma aby opanowali
    się z tymi swoimi pismami bowiem coraz bardziej odczuwam iż ....starają się
    zmusić mnie do określonego zachowania.

    Pozdrawiam wszystkich
    Jeszcze raz dziękuję za rady