    From: "Morski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenia między firmami
    Date: 28 Jan 2007 04:54:34 +0100

    1. Czy podpisałeś ich korekty i czy wprowadziłeś je do swoich ksiąg?
    Sprawa korekt jest o tyle istotna, że bez nich posiadają twoją rzecz i jeśli Ci
    jej nie zwrócą , to są wobec prawa złodziejami, natomiast po wystawiniu przez
    nich korekt i popodpisaniu ich przez Ciebie stają się Twoimi dłużnikami. Jeśli
    podpisałeś ich korekty to sugeruję dokonać potrącenia ich wierzytelności wobec
    Ciebie i z Twoim wobec nich. I to należy szybko zrobić. Takie potrącenie zrobisz
    jednym pismem i to zakończy sprawę Twojej wobec nich wirzytelności.

    Jeśli natomiast niei podpisałeś ich korekt i niegdzie ich inaczej nie
    potwierdziłeś ( na przykład w corocznym potwierdzeniu sald)to mozesz albo je
    podpisać i działac jak wyżej , albo żądać zwrotu przekazanych do serwisu
    elementów i jak nie zwrócą , to dać ich na policję jako złodziei.

    Na marginesie:
    2. Firma X żeby umieścić cię w rejestrze dłużników musi mieć na Ciebie wyrok,
    więc to nie takie proste, szczególnie wobec oczywistego roszczenia wzajemnego.
    Straszą Cię tylko na razie.

    Morski

    Proszę o pomoc bo mnie już krew zalewa.