    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozdzielność majatkowa
    Date: Mon, 20 Sep 2004 12:41:06 +0200

    On Sun, 19 Sep 2004, nurich wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > Dla banku ludzie ze "swieza" rozdzielnoscia sa "podejrzani"
    [...]
    >+ To co mamy zrobić aby dostac kredyt! Wszystkie dochody są wyłącznie na mnie.
    >+ Mąż teoretycznie jest bezrobotny, bez zasiłku i ma tylko stare długi na
    >+ koncie.

    Zastanów się chwilę - jakbyś to TY miała powierzyć komuś SWOJE
    pieniądze. Oczywiście że nie sprawdzałabyś czy przypadkiem nie
    kryje on "teoretycznie bezrobotnego męża" aby nie został
    zmuszony do spłacenia długów... bez względu na to jak powstały :]

    >+ Dochody sa na tyle wysokie aby kredyt spłacać, ale te długi.....

    Wyjdź z siebie, stań obok i powiedz jak dla potencjalnego
    pożyczko/kredytodawcy brzmi teza "to małżeństwo nie spłaca
    długów, żona kryje męża"...
    Ja rozumiem że wolisz nie wnikać w kwestię długów męża. Ale
    pewna dociekliwość kandydata na pożyczkowacę - oraz wyraźna
    niechęć w razie usłyszenia o niespłaconych długach mnie np.
    również nie dziwi :|

    pozdrowienia, Gotfryd