  • 1. Data: 2007-06-03 14:55:04
    Temat: rozbój??
    Od: j...@o...pl

    witam.dwa miesiace temu mialem pecha uczestniczyc byc swiadkiem
    rozboju ktorego dokonali moji znajomi tzn pobili i ukradli tele czworo
    dostalo zarzut rozboju i sankcje mi na podstawie ich zeznan postawiono
    zarzut ,,podrzegania do pobicia" jest maly problem poniewaz jeden z
    oskarzonych o rozbuj po dwoch miesiacach w swojich chyba juz drugich
    zeznaniach powiedzial ze widzial jak JA kopie jednego z poszkodowanych
    (jest to bzdura) powiedzial tak tylko on reszta powiedziala ze nie nic
    takiego nie widziala a jeden ze nie wysiadalem z samochodu,wszystcy
    oni byli pod wplywem alkocholu łącznie z poszkodowanymi swiadkowie
    nikogo nie rozpoznali.czy na podstawie zmienionych po dwoch miesiacach
    zeznan moga postawic mi zarzut o rozboj??

  • 2. Data: 2007-06-03 15:36:30
    Temat: Re: rozbój??
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    zeznan moga postawic mi zarzut o rozboj??

    oby tak.

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]

  • 3. Data: 2007-06-03 16:12:34
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 17:36, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:
    > zeznan moga postawic mi zarzut o rozboj??
    >
    > oby tak.
    >
    > --
    > j...@p...pl
    > [gg: 207344]

    wcale ich do tego nie namawialem ani nikogo nie biłem a to ze tak
    zeznaja to jest ich sposub obrony (nawet zastanawiam sie czy nie
    wziasc tego zarzutu na siebi aby ich choc troche odciażyc) ani nikogo
    nie biłem

  • 4. Data: 2007-06-03 16:44:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    j...@o...pl pisze:

    > wcale ich do tego nie namawialem ani nikogo nie biłem

    Tylko kopałem ;)

    Przede wszystkim zrób coś ze swoja ortografią.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-06-03 16:49:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Johnson pisze:
    > Przede wszystkim zrób coś ze swoja ortografią.

    Nic nie mozna zrobic z czyms czego nie ma.
    Tak jakbys mi kazal umyc mojego posche 911 ;)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2007-06-03 17:29:45
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 18:49, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Nic nie mozna zrobic z czyms czego nie ma.
    > Tak jakbys mi kazal umyc mojego posche 911 ;)

> [...]

    niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.

  • 7. Data: 2007-06-03 17:35:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    j...@o...pl pisze:

    > niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.

    Poradzisz, poradzisz ...

    Po prostu nic nie pisz, a mu nie będziemy się męczyć czytając te byki ;)

  • 8. Data: 2007-06-03 17:36:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    j...@o...pl pisze:
    > niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.

    Ja puszczam baki w towarzystwie, nic na to nie poradze.
    Glupie tlumaczenie. Sa slowniki sprawdzaace pisownie "w locie".
    Ta slawetna dysortografia to w 90% brak oczytania i lenistwo.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 9. Data: 2007-06-03 17:38:48
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 19:35, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Poradzisz, poradzisz ...
    >
    > Po prostu nic nie pisz, a mu nie będziemy się męczyć czytając te byki ;)

> [...]

    kolego zanim zwrucisz mi uwage,to przeczytaj co sam napisałes ;)

  • 10. Data: 2007-06-03 17:38:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1180891785.007525.297940@m36g2000hse.googlegrou
    ps.com
    j...@o...pl <j...@o...pl> pisze:

    > niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.
    Każdy bęcwał może się tak usiłować tłumaczyć, nic z tego jednak. Nawet
    niewidomi piszą posty bo im ktoś pomaga. Jeśli rzeczywiście cierpisz na
    wspomnianą dysfunkcję (w co osobiście nie wierzę), to zapewnij sobie pomoc.

    --
    Jotte