  • Data: 2005-05-08 07:34:02
    Temat: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Od: Istudio <i...@g...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Leukocyt napisał:

    > Tylko i wylacznie. Za wlasna glupote placi sie samemu... i oby tylko
    > samemu. Dotyczy wszystkich: i rowerzystow i pieszych i kierowcow
    > samochodow i motocyklistow.

    A miałeś kiedyś nieprzyjemność potrącić pieszego nie ze swojej winy ? Bo
    ja niestety tak. I mimo, że wina była kobiety , która przebiegała do
    autobusu w miejscu niedozwolonym, wybiegła zza ciężarówki i na szczęście
    ją widziałem z daleka i nic się jej nie stało - tylko lekko ją uderzyłem
    - to powiem, że nigdy więcej nie chce przeżyć czegoś takiego. Po tym
    wydarzeniu przez resztę dnia nie wsiadłem do samochodu a do dzisiaj
    zwracam bardzo bardzo baczną uwagę na pieszych.

    --
    Istudio