  • Data: 2004-09-21 12:33:34
    Temat: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ napisał(a):

    > No oczywiscie, ze nie ma. Przeciez z zalozenia wiadomo, ze to dla
    > zabawy. A skoro akurat tego rodzaju programy powoduja wzrost
    > wplywow z emisji reklam, to co, chcesz walczyc z obiektywnie

    jak ci sie nie podoba to nie ogladaj.. jakis przymus jest? ja tego nie
    ogladam i zyje.. i nie mam problemow z tym co pokazuje tv...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna