    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.religia
    Subject: Re: rezygnacja z członkostwa w organizacji religijnej
    Date: Tue, 21 Feb 2006 09:55:14 +0100

    Re to: Sky [Mon, 20 Feb 2006 22:35:16 +0100]:

    > Czy przestępstwem nie jest wprowadzanie kogoś od dziecka
    > na drogę takiego kształtowania jego osobowości która skutkuje
    > niezdolnością do pełnego zrealizowania potencjału życiowego
    > i utrwalania zależności życiowej od kogokolwiek?

    A kto w zasadzie powinien decydować, co jest tą pełnią potencjału
    życiowego? Ty? A dlaczego Ty? Masz choćby blade pojęcie o tym, co
    to dla mnie znaczy? Bo ja nie wiem, co to znaczy dla Ciebie i z
    tego powodu nie zamierzam Ci narzucać swoich 'zainteresowań'.
    Czemu Ty chcesz innym narzucać swoje?

    Przekonanie że jest się absolutnie nieomylnym to jest bardzo
    niebezpieczna zabawa, wiesz?

    > Gdyby/scie/ dawali możność pełni rozwoju -nie byłoby takich
    > jak ty...i takich jakich znam na pęczki...

    I dlaczego byłoby to lepsze, niż stan kiedy "tacy jak on" są?
    Myślisz, że "tacy jak on" są niezadowoleni z tego, że istnieją?
    Czemu chciałbyś się ich pozbyć - burzą Twoje poczucie Jedynie
    Słusznej Wizji Świata? Uraz jakiś czy co?

    > I to nazywasz szczytnym chrześcijaństwem czy katolicyzmem
    > jako religiami miłości?
    > Bo ja to nazywam tchórzliwym sekciarstwem uprawianym pod
    > płaszczykiem pustych frazesów bez pokrycia.

    A nazywaj sobie jak tam chcesz. Sęk w tym, że jak ktoś ma sobie
    ochotę być tchórzem i rzucać frazesami, to nie Twój zafajdany
    interes to jest - więc się nie wpieprzaj i tyle. Proste, nie?

    > "Poznacie prawdę i prawda nas wyzwoli..."

    O, pokaż mi Prawdę, o wielki Sky!

    Kira (ubawiona po pachy :-])

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |