  • Data: 2005-11-04 16:29:45
    Temat: Re: rewizja
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Nov 2005 00:13:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Generalnie jest to unormowane w ROZP. MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I
    > ADMINISTRACJI z dnia 24 maja 2000 r. w sprawie podmiotów właściwych do
    > ustalania wysokości szkód,
    Dzięki. Chodziło mi raczej o "szkody" wynikające z samej istoty
    przeszukania. Tak jak ta ściana opukiwana z głuchym odgłosem. Nie da się
    sprawdzić zawartości ew. tajnej skrytki bez burzenia ściany. Są systuacje,
    przedmioty, podejrzenia w których nie ma prostej, nieinwazyjnej metody.
    Wtedy też o posprzątanie po "kipiszu" zostaje zwykłe cywilne roszczenie?

    --
    pozdro
    poreba