  • Data: 2003-12-31 12:48:41
    Temat: Re: rente mozna ukrasc- pomocy!!!!!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bstqi4$gss$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To miłe, że przyjmujesz zasadę domniemanej niewinności. Szkoda tylko, że
    > tylko do 50% osób zainteresowanych tą sprawą ;)

    Błąd w podejściu. Do 100% osób, które zwróciły się o pomoc. Jakby matka
    prosiła o pomoc, to również udzielił bym jej rady, o ile bym potrafił. Być
    może byłaby to rada pozwalająca na zablokowanie moich propozycji dla syna.
    Ja nie jestem sądem, by rozstrzygać o winie. Trzeba znać swoje miejsce w
    szeregu.