  • 11. Data: 2006-07-04 09:01:43
    Temat: Re: renta
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Johnson napisał(a):

    > A czemu mam wyjedźdząc, a pasożyty mają zostać?

    Mądrzejsze i bardziej mobilne jednostki dadzą sobie rade, te słabsze zejdą.
    Selekcja naturalna. Możesz też oszukiwać na podatkach, efekt będzie
    identyczny z wyjazdem.

    MZ

  • 12. Data: 2006-07-04 09:55:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Możesz też oszukiwać na podatkach, efekt będzie
    > identyczny z wyjazdem.

    Ale ja chcę postępować zgodnie z prawem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 13. Data: 2006-07-04 12:43:34
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Johnson napisał(a):

    > Ale ja chcę postępować zgodnie z prawem.

    Startuj w wybrach (droga prawna) lud przewrót - droga mniej szanująca prawo.
    Inaczej szans na zmiane prawa nie widze...

    MZ

  • 14. Data: 2006-07-04 13:12:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Startuj w wybrach (droga prawna) lud przewrót - droga mniej szanująca
    > prawo.
    > Inaczej szans na zmiane prawa nie widze...

    Ale ja mówię o postępowaniu w ramach obowiązującego porządku prawnego.
    Jak ktoś ma dziecko to środki n a jego utrzymanie winien brać od ojca
    (alimenty) a nie od mnie (pośrednio).

  • 15. Data: 2006-07-04 14:40:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Ale ja mówię o postępowaniu w ramach obowiązującego porządku prawnego.
    > Jak ktoś ma dziecko to środki n a jego utrzymanie winien brać od ojca
    > (alimenty) a nie od mnie (pośrednio).

    A dlaczego?

  • 16. Data: 2006-07-04 14:42:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > A dlaczego?

    A mógłbyś zadawać sensowne pytania?

  • 17. Data: 2006-07-04 15:03:35
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > A mógłbyś zadawać sensowne pytania?

    Pytanie było sensowne.
    Dlaczego uważasz, że świadczeń socjalnych nie powinno być?
    Tylko krowy się zarzyna jak są chore.
    Człowiek należy do bardziej cywilizowanej grupy.

  • 18. Data: 2006-07-04 19:43:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Dlaczego uważasz, że świadczeń socjalnych nie powinno być?

    I w którym miejscu to napisałem? Napisałem że ojciec winien płacić na
    dziecko a nie ja. Czy z tego zdania wynika że nie powinno być świadczeń
    socjalnych? Czytasz między literami?

    > Tylko krowy się zarzyna jak są chore.

    Chyba u ciebie.

    > Człowiek należy do bardziej cywilizowanej grupy.

    Zależy który.

  • 19. Data: 2006-07-04 19:57:41
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > I w którym miejscu to napisałem? Napisałem że ojciec winien płacić na
    > dziecko a nie ja.

    Właśnie dokładnie w tym miejscu to napisałeś.

  • 20. Data: 2006-07-04 19:59:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Właśnie dokładnie w tym miejscu to napisałeś.

    Ostatni raz ci przeczytam: "Jak ktoś ma dziecko to środki n a jego
    utrzymanie winien brać od ojca (alimenty) a nie od mnie (pośrednio)"
    Można to zrozumieć inaczej?