  • 1. Data: 2006-07-02 07:16:42
    Temat: renta
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Przysługuje mi renta po zmarlej mamie. Jednak zawaliłam egzaminy i do
    szkoły zaczne chodzic dopiero od pazdziernika. ZUS dopiero mi zacznie
    wyplacac rente od listopada z wyrownaniem za pazdziernik. Ja juz jestem bez
    dochodow od czerwca. W ZUSie mowia, ze nie ma innej mozliwosci niz podjecie
    nauki. Czy jest sposob zeby dostac rente juz w wakacje? Bede wdzieczna za
    podpowiedz, moze byc na prv.

    Pozdrawiam Anna

  • 2. Data: 2006-07-02 14:53:43
    Temat: Re: renta
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    dexth napisał(a):
> [...]
    > nauki. Czy jest sposob zeby dostac rente juz w wakacje? Bede wdzieczna za

    Idź do Opieki Społecznej. Jeśli jesteś bez środków do życia to pomoc
    otrzymasz.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-07-02 22:02:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dexth napisał(a):

    [ciach ...]

    Weź się do pracy przez wakacje.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-07-04 03:56:09
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    > Weź się do pracy przez wakacje.

    Stukanie w klawiaturke jest proste, ale poradzic to nic nie potrafisz.
    Jestem na urlopie macierzynskim, mam kilkumiesieczne dziecko. Pracy mam na
    tyle. W wakacje.

    Pozdrawiam Anna

  • 5. Data: 2006-07-04 05:00:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dexth napisał(a):

    > Stukanie w klawiaturke jest proste, ale poradzic to nic nie potrafisz.

    Wystąp o alimenty przeciwko ojcu dziecka. Czemu ja mam płacić na wasze
    dziecko?

    --

    http://johnson.cba.pl/

  • 6. Data: 2006-07-04 05:04:57
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Wystąp o alimenty przeciwko ojcu dziecka. Czemu ja mam płacić na wasze
    > dziecko?

    Nie musisz.
    Wyjedź.

  • 7. Data: 2006-07-04 05:10:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Nie musisz.
    > Wyjedź.

    A czemu mam wyjedźdząc, a pasożyty mają zostać?

  • 8. Data: 2006-07-04 05:30:53
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > A czemu mam wyjedźdząc, a pasożyty mają zostać?

    Bo wtedy nie będziesz płacił

  • 9. Data: 2006-07-04 05:38:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Bo wtedy nie będziesz płacił

    Ale jak pasożyty wyjadą to też nie będę płacił. Zresztą można to tak
    zorganizować by wszyscy zostali, a nie trzeba było płacić na cudze dzieci.

  • 10. Data: 2006-07-04 05:40:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Ale jak pasożyty wyjadą to też nie będę płacił. Zresztą można to tak
    > zorganizować by wszyscy zostali, a nie trzeba było płacić na cudze dzieci.

    za stary już jestem na teorie ze studiów. Daruj sobie. Raj to będzie
    dopiero po śmierci