  • Data: 2007-09-09 18:34:48
    Temat: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał
    > Ale zawsze mogą Cię wyprosić, a jak nie wyjdziesz dobrowolnie, to już może
    > być nawet przestępstwo.

    Tak, też o tym pomyślałem. Z tym, że czy to ma zastosowanie do obiektów
    publicznych, otwartych dla nieograniczonej liczby osób? Podobny problem jak
    w temacie, który był na grupie, czy nie zgadzając się z wewnętrznym nakazem
    oddania torby, mogą Cię nie wpuścić (wyprosić) do ogólnie dostępnego sklepu.