eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Schwester <j...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Date: Tue, 17 Oct 2006 08:14:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <eh0ggf$50$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnhcement.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1161065849 25430 80.55.122.62 (17 Oct 2006 06:17:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2006 06:17:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <eh0ggf$50$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0641-5, 2006-10-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:420308
    [ ukryj nagłówki ]

    Blazej Biesiada napisał(a):
    > Witam,
    > Wiem, ze temat byl juz walkowany milion razy, ale chcialbym sie upewnic
    > co do moich praw w pewnym konkretnym przypadku i bede bardzo wdzieczny
    > za rady.
    >
    > Kupilem laptopa. Dzien pozniej okazal sie wadliwy (czerwona kreska przez
    > caly ekran). Nie mialem na niego gwarancji poniewaz zaginela w sklepie i
    > mialem dostac wkrotce duplikat. Kolejnego dnia zglosilem sie do sklepu i
    > zaproponowano mi wymiane sprzetu na nowy gdy tylko bedzie dostepny (do
    > tej pory moglem uzywac wadliwego egzemplarza).
    >
    > Dzis dostalem ze sklepu majla z wiadomoscia, ze w przyszlym tygodniu
    > beda w stanie wymienic moj sprzet na nowy, pod warunkiem ze mam
    > niepodbita gwarancje... Tutaj musze nadmienic, ze w miedzy czasie
    > otrzymalem duplikat gwarancji i od razu przezornie ja podbilem...
    >
    > Sprzet kupilem na firme 16 dni temu. O ile wiem to obowiazuje w takim
    > przypadku rekojmia, a zatem moge zarzadac wymiany na nowy i sprzedawca
    > powinien to zrobic bez wzgledu na to czy gwarancja zostala podbita czy
    > nie. Czy rozumuje poprawnie?
    >
    Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu niezgodności
    towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ sobie przybić jakąś
    pieczątkę z datą na swojej kopii. W reklamacji piszesz oczywiście, że
    domagasz się wymiany laptopa na nowy. Razem z reklamacją zostawiasz w
    sklepie laptopa (bez karty gwarancyjnej) i czekasz 2 tygodnie na
    odpowiedź. Niestety, jeśli Ci nie dadzą sprętu zastępczego to siłą go
    nie wyciągniesz.
    Jeśli nie odpowiedzą Ci w ciągu dwóch tygoni, to reklamację uważa się za
    uznaną.
    Towar ma być doprowadzony do zgodności z umową bez zbędnej zwłoki.
    Mogą takż uznać, że koszt wymiany jest za wysoki i jedynia naprawa
    wchodzi w grę.
    Tak czy owak zanieś sprzęt do sklepu BEZ karty gwarancyjnej, bo wtedy na
    100% wyślą go do serwisu w ramach gwaranji.

    --
    Schwester

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1