eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia › Re: rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia
    Date: Fri, 8 Apr 2005 09:31:48 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: e...@p...onet.pl@213.77.105.98
    Message-ID: <d35c0r$5ci$1@news.onet.pl>
    References: <d3382o$ibn$1@news.onet.pl> <d33elt$g2a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d33j7q$4e1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.77.105.98
    X-Trace: news.onet.pl 1112945499 5522 213.77.105.98 (8 Apr 2005 07:31:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2005 07:31:39 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:289309
    [ ukryj nagłówki ]

    >> producent zna sie najlepiej na swoim sprzecie, popros od niego na pismie
    >> ekspertyze, jesli jest tak jak mowi, to oddaj sprzet klientowi z kopia
    >> ekspertyzy i po sprawie. niech sie z producentem bawi dalej.
    >
    > Nawet jeśli będzie się bawił dalej, to ze sprzedawcą, a nie z producentem.

    No właśnie bawi się dalej , federacja konsumentów itp. W karcie gwarancyjnej
    producent wpisał że usterka jest z przyczyn mechanicznych


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1