  • Data: 2002-10-27 23:39:32
    Temat: Re: rekojma
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@2...180.128.20>, Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > Ale w tym momencie - ZONK - pani mówi że oni nie dają rękojmy, tlko samą
    > gwarancję (na rok).... jak to jest ? Nikt mi nie mówił że nie ma ekojmy, a
    > wydawało mi się że domyślnie zawsze ona jest (na 1 rok, jak gwarancja).

    Zabij panią śmiechem a jak będzie dalej się upierała to postrasz PIHem.
    Właściwie to już na tym etapie mógłbyś powiadomić PIH. Takich sprzedawców
    trzeba temperować. Rękojmia jest zawsze a jej wymiar jest określony
    ustawowo.

    Gorzej że wykazałeś się nadgorliwością/głupotą i próbowałeś sam sklejać.
    W następnym ruchu sklep pewnie powoła rzeczoznawce który ci to wytknie.

    > BTW. jeżeli jednak sprzedawczyni się pomyliłą (co od tego że mogąbez
    > informowania mnie nie dawać mi rękojmy) i [niechcąco ?] wprowadziła mnie w
    > bład - coś szczególnego może z tego wynika ?

    Niewiele. Szczególnie niewiele jeśli nie potrafisz jej tego udowodnić.

    > Bardzo proszę o numery artykółów k.c. związana z tą sprawą - które mogą
    > sięprzydać.

    KC okolice 560.

    --
    Marcin