    From: Bartlomiej Lidke <o...@c...pbz.cy.rot13.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, podpis i ugoda
    Date: Fri, 11 Jun 2004 07:20:05 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@i...notrix.net> wrote:
    > In article <caa7ut$ffo$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bartlomiej Lidke wrote:
    > To przy takiej postawie pewnie raczej do Powszechnego bo na Konsumencki
    > się mogą nie zgodzić.

    tez tak mi sie wydaje

    > Bo żadnych tego typu rzeczy nie załatwia się na gębę a wyłącznie pisemnie,
    > za potwierdzeniem na kopii lub listownie za potwierdzeniem odbioru. I tak
    > w sumie cud, że przesłali to pismo, jeśli sie zachowują jak opisujesz.
    > Ten termin w którym mieli dostarczyć to też na gębe? Jeśli tak, a nie
    > dostarczą, to wezwij ich jeszcze raz pisemnie do dostarczenia w
    > kolejnym podanym przez Ciebie terminie, a jak zignorują to do sądu.

    mam pisemnie potwierdzenie przyjecia reklamacji, odpowiedz na
    reklamacje oraz termin w jakim zobowiazali sie dostarczyc meble
    (mija na dniach). niestety kierownik odmowil mi pisemnego uzasadnienia tego
    ze nie zgodzil sie na proponowane przez siebie (!) rozwiazanie (w koncu
    jego ostatnia wersja jest taka ze jednak figuruje tam jego podpis)

    --
    Chris Taylor: "I think now, looking back, we did not fight the enemy,
    we fought ourselves. The enemy was in us." - 'Platoon'