    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja obuwia :(
    Date: Mon, 19 Sep 2005 04:19:03 +0200

    gardziej wrote:
    > witam ponownie!
    > moja ladniejsza polowa kupila sobie wymarzone trampki conversa, na ktore
    > dorabiala w pubie. niestety po 4 miesiacach uzytkowania trampki sa w
    > oplakanym stanie. poniewaz wiem, ze cholernie jej na nich zalezalo i
    > dbala o nie (wyjscie w deszcz, po deszczu nie wchodzilo nawet w rachube)
    > chcialbym jej pomoc.

    Było kupić na bazarze lub w jakimś supermarkecie zwykłe chińskie za
    10-20zł i by starczyły za rok ;)

    > zlozylismy reklamacje w sklepie - prawy but pekniety na czubku popekane
    > i odklejone boki podeszwy butow (ze zgloszenia reklamacji... guma na
    > czubku faktycznie peknieta, ale jestesmy swiecie przekonani, ze nigdy
    > nigdzie nie kopnela, nie zahaczyla...)

    Wiesz... Powiedzmy, że ja Tobie uwierzę. Ale dlaczego ma uwierzyć
    sprzedawca, urząd ochrony konsumentów czy choćby sąd? Masz nagraną pełną
    historię tych cichobieżek? Mają wbudowaną kamerę rejestrującą ich los?

    A z założenia 'trampki' to obuwie sportowe - czyli dość intensywnie
    wykorzystywane.

    Traktowanie ich jak obuwia luksusowego jest... niezbyt normalne.

    Tak więc szanse są praktycznie zerowe... chyba że się okaże, że to
    'fałszywki' - wtedy sprzedawca może oddać kasę zwyczajnie ze strachu
    przed prokuratorem czy choćby zniszczeniem przez prawników dużej
    korporacji, której zależy na wizerunku.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)